12 år 11 år

Mandag dro jeg ut med "glassbunnbåten" som dro 1130 inn mot Lindos. Gikk litt mer rundt i gatene og slappet av på stranden noen timer. Da jeg skulle tilbake fant jeg ut at det var taxi-streik. Det går en gratis buss frem og tilbake fra hovedveien og Lindos sentrum. Tok den opp igjen og ventet på rutebussen. Man kjøpte billett fra en skranke og satt seg for å vente på benkene rundt omkring. Det ble med tiden svært folksomt. To stappfulle busser kom omsider, og vi klemte oss inn så godt vi kunne.

Samme kvelden var vi tilbake på Philosophia restaurant for å spise middag. Turen gikk så innom isbaren for en drink før vi endte opp på Eclipse. Alle bankautomatene i byen var ute for penger, så Andreas og Jørgen fikk med seg en 50€, fant seg en pirattaxi og dro avgårde for å ta ut penger. Vi skulle tross alt ta det helt ut i natt! Omsider kom de tilbake, dansesalen var åpnet og vi kunne fortsette å øke promillen. Dansesalen var avsperret med doble dører for å unngå at naboene skulle forstyrres grunnet det høye volumet. Festen forflyttet seg så tilbake til den øvre baren der bardisken var full av dansende mennesker. Jeg gikk mer og mer over til bare vann, noe som trolig reddet dagen etter. Rundt 6-tiden var stedet nesten tomt, og vi kom oss hjemover alle fem.

Klokken 9 nyttet det ikke å sove mer. Det var avreisedag, men flyet dro ikke før ca 10 om kvelden. Vi slappet av den dagen, litt på stranden og litt ved villaen. Klokken halv 7 hadde vi pakket alt klart og var ferdige med å rydde opp det verste rotet vårt. Vi stakk innom et spisested like ved flyplassen, sjekket inn, fløy til Stockholm, rotet rundt der noen timer og endte tilslutt opp på Gardermoen onsdag morgen.